kanalizasyon

''bu sayfa tuvalet görevi görüyor yalnızca dışkının klozette başlayıp özgürlüğüne kavuşmasıyla biten yolculuğu''

14 Aralık 2010 Salı

e. ye son not!

kıyafetlerimin arasında bulduğum not! ara sıra odamı toplamanın değeri tıpkı onun o fotografını gördüğümde haftalar sonra nasıl bir gülümse katmışsa yüzüme bu not da aynı şekilde kederlendirmişti! 22.aralık 2010'da yazılmış bu notu nasıl olurda ben 8 gün önce bulmuştum. el yazısı yabancı değil hatta benimkiyle aynıydı! fakat ben o günlerde bu notu yazamayacak kadar bitap düşecegimden bu notu yazanın bir başkası olması gerekti! benim gibi hisseden ve yazabilen başka biri.

''
kış gelmişti
işte bugün anladım sonunda
hep sokaklardaydım ama bu gün anladım işte
kalbimde yer eden sızı ve yanagımda donup kalan gözyaşım
işte tam o anda anladım
anladım kış geldiğini o anda işte
ellerim morarmaya çoktan başlamış bile
nasıl da tutmuşum bugüne kadar o kalemi
ama ben hiç yazmadım ki
bir oğlan vardı yanında güzeldi
sen vardın oğlanın yanında çok güzeldin
o seni öptü sen onu öptün
unutulmuştum ki coktan ben
hiç cıkmadın ki ama aklımdan sen
ama güzel öptü seni
ben bile öpemezdim ki seni öyle
anladım 22 aralık 2010 günü saat tam 16: 37 de işte
tam da ossaat anladım ne 16:36 ne nede başka bir tarihte!

e.'ye son not! ''


e. nin büyüsü gözlerinde saklıydı ellerinde sihirli bir hayatın sıcaklıgı ve solugunda uuzn ömür vardı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder