kanalizasyon

''bu sayfa tuvalet görevi görüyor yalnızca dışkının klozette başlayıp özgürlüğüne kavuşmasıyla biten yolculuğu''

13 Aralık 2010 Pazartesi

bir gün daha gençleşmek

9 gün 12 saat 34 dakika
evden dışarı cıkmadım. hiç. sadece perdelerin arkasından sokağa kafamı uzattım defalarca. cokca seni düşündüm cokca üzüldüm. pişmandım cokca. kış da geldi hava ne denli sertti anlayabiliyordum bunu radyatöre yaslandıkca ve de daha sıkı sarıldıkca kahve fincanıma.

gözlerimi actıgımda saat sabah 7.09 u gösteriyordu. soluk bir hava karsıladı gözlerimi ve bir ugultu seslendi pencere altından sızan. sıcak suyumu hazırlayıp biraz kahve içtim mutfagın yolunu tuttuktan sonra. kahvem de coktu tütünüm de. şanslıydım. şanslı mıydım?
vaktin vakti kovaladıgı sıralarda uyuyup kalmıştım yeniden. gözlerimi actıgımda saat 12'yi az geciyordu cansever geldi aklıma. aklımdan şiiri gecirdim ve üstünde durmadım gecti gitti oı da akreple birlikte. ereksiyon halinde uyanmıştım kendimi rahatlatmalıydım ve öyle de yaptım. cok uzun sürmedi demek ki epeydir sevişmemiştim. en son seni sevmiştim ama kimsenin etine dokunmamıştım da!
perdenin arkasından hep yaptıgım seyi yaptım sokağa uzattım kafamı. sıcak suyum da var tütünüm de kıymet bilmek gerek en sertinden kahve ve en güzel sarılmış sigarayı kendim için yaptım.

zaman hem cok hızlı akıyordu hem de cok yavaş ilerliyordu. garipsedim birseyler okudum sıkıldım. bu havada sadece uyumak lazım. ışıkları  acmadım. cantamda  bir albüm buldum debussy clair de lune onu caldım. ses ve karanlık ve kayıplarda bir sofa üstünde uzanan ben. hiç cıkarmadıgım pijamalarımla. arada suya teslim etsem de vücudumu pijamalarım hep aynı kalırdı ve sanırım onların da biraz suya ihtiyacı vardı.
yaşasın üşengecism; yarına dedim. kapadım gözlerimi ve...
tarih yer değiştirecek. birgün daha geçecek ve ben 10 gün 9 saat 43 dk yı daha evimde geçirecektim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder