kanalizasyon

''bu sayfa tuvalet görevi görüyor yalnızca dışkının klozette başlayıp özgürlüğüne kavuşmasıyla biten yolculuğu''

31 Mayıs 2011 Salı

yoksa! sen de mi

dede,

kızamadın değil mi bana sen de
kızma bana
ben sevdim ama
kendimden de çok sevmişim ve unutmuşum kendimi o sokaklarda
da
son sözleri fena dağladı lakin yüreğimi-yalan diyemem ya sana da
hukukumuz var dayanan o'ndan öncesine

haddimi aştım ben
dur şimdi bişey deme
kolların olsun istedimdi;kollarım
sarayım senin için de doya doya-haddim nerede
ellerim okşarken saçlarını-o minicik yavruydu
senin ellerinle-öyle dokundum saçlarına
öyle sevdim-haddimi ardımda yorgun ve terli-soluk soluğa
amma
dudakları.. o dudakları
ben vardım dudaklarında-kocaman-bir savaşçı edasıyla-ve boynu avuçlarımda
ben-dim o/ kalmadı hiç ''iki'nin hatrı- bırakmadım üç'ü boynu bükük''
kızma bana sen de/nefret etme

ben çok sevdim o'nu
ben o oldum
ben kendimden oldum
zaman dediler-daha ağır bindi üstüme
kaydı avuçlarımdan-toz oldu-takılı kaldım o tarihte

son yaşlarım çığlık çığlığa senin kelimelerine döküldü
elinde sigaran vardı
ağzın duman-beni avutan
bakışların vardı yüzümde
bakışlarım vardı kaçak-  cesurdu da

kızma bana dede sen de
ben çok seveceğim o'nu
benden nefret etsen de

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder