kanalizasyon

''bu sayfa tuvalet görevi görüyor yalnızca dışkının klozette başlayıp özgürlüğüne kavuşmasıyla biten yolculuğu''

30 Mayıs 2011 Pazartesi

acizlik abidesi

bak!
ben burdayım
tam karşında
ayaklar altında
***
gerçekten muhtaç mıyım sana ya da -dım
sonra hırçınlığım korku mu saldı dört bir yana
uzatamadığım başımı koparsınlar damla damla dökülsün sözcükler yere
kokuşmuş mu acaba
***
sen değil bendim
benim korkak olan
peki şimdi ne olacak dersin
endişelisin değil mi karşına çıkarsam diye
***
bencillik yok dedim
ama üsteledim
işte korktukça ben
çırpındıkça-karsında buldun beni
***
herşeyden birşeyler cıkarmak için elimden geleni yaptım
sonra yaşadığımı anladığım anda ölmüş olduğumu farkettim
göğe uzandı gözlerim
karanlıktı
çünkü tüm yıldızlar saçlarındaydı
sen tek başına bir evren-din
***
bu kadar mı muhtacım sana
beni ben ne ara kaybettim sende
ve neden tüm sokaklardan sen çıktın
sen belirdin denizde
peki ya ben
beni ben ne ara bıraktım sende

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder